روانشناسی اجتماعی از جالب ترین حیطه های تخصصی علم روانشناسی است که می توان آن را نفوذی که مردم بر عقاید یا رفتار دیگران دارند، تعریف کرد. مباحث مهم این رشته عبارتند از : همرنگی با جماعت - تبلیغات و اقناع - قضاوت اجتماعی - توجیه خود - پرخاشگری - پیش داوری و قالب های فکری - دوست داشتن و حساسیت بین فردی و . .

بحث روانشناسی فریبکاری نیز از جمله مباحث مربوط به این حیطه است. پل اکمن(Paul Ekman)، روانشناس و متخصص در زمینه هیجان ها و زبان بدن می گوید:

هر داستان سه بعد دارد: آن طور که تو می گویی، آن طور که او می گوید، آن طور که واقعا روی داده است».

با این جمله اساسی و بنیادی، اکمن در کتاب روانشناسی فریب کاری، به تبیین این پدیده می پردازد و مفاهیم علمی بسیار مهم و ظریفی در مورد تشخیص دروغ و دروغ گو از جمله واژه ها، صدا، حرکات بدن و جلوه های صورت در زمینه های مختلف ی ، تبلیغات و حتی ازدواج مطرح می کند.

ترجمه کتاب توسط نگین کشاورزیان صورت گرفته و نشر آینده درخشان آن را چاپ کرده است.

کتاب روانشناسی فریبکاری

روانشناسی ,های ,کتاب ,جمله ,طور ,، ,طور که ,آن طور ,از جمله ,روانشناسی فریبکاری ,آن را

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نزمه خدمات اهل البیت علیه السلام ( خدمات امپراطوری بوی یاس ) غار تنهایی آرایش چشم Green willow ساعت مچی زنانه و مردانه اورجینال می وینچی _ MAYVINCI AYANMO سامانه آموزش الکترونیک ایتالیایی مریم طلایی مشاور خرید شما در بهترین ها تضمینی|خریدفروش برنج ایرانی در اصفهان